Algemene Informatie

Bestelling

Bestellingen kunnen worden opgehaald in Rockanje (op afspraak) of worden verzonden binnen Nederland. In verband met de kwetsbaarheid en eigenheid van het product gaat ons advies uit naar het ophalen, zodat u zeker weet dat u het juiste Daglichtje hebt gekozen en deze heel en veilig bij u terecht komt. 

 

Verzenden

Om de Daglichtjes zo goed mogelijk te verzenden worden ze zorgvuldig ingepakt. Dit maakt ook dat de verzendkosten iets hoger liggen dan die van een standaard verzending, namelijk € 10,- binnen Nederland. Het Daglichtje word ingepakt in bubbeltjes plastic en geplaatst zijn eigen doosje. Dit doosje word vervolgens nog zorgvuldig verpakt in de verzenddoos, eventueel met andere bestelde Daglichtje in hun doosje. In één pakket kunnen tot 6 Daglichtjes worden verpakt.

 

Verzenden naar het buitenland

De Daglichtjes kunnen op verzoek verzonden worden binnen Europa. Eventuele douane- en invoerrechten en lokale belastingen die het land van bestemming in rekening brengt zijn voor de ontvanger. Check dit vooraf zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 10,- voor een pakket van 1-6 Daglichtjes. Bij verzendingen naar het buitenland worden eventuele extra kosten opgeteld bij dit bedrag. De kosten worden dan per bestelling berekend en bij u voorgelegd alvorens de bestelling wordt verzonden.

 

Levertijd

Indien een Daglichtje op voorraad is kan deze binnen 1 week worden geleverd. Een op maat gemaakt Daglichtje heeft een levertijd van ongeveer 3 weken. Bij grote bestellingen van meer dan 10 stuks gaan we uit van ongeveer 3 weken en ongeveer 4 weken bij meer dan 25 stuks, afhankelijk van uw wensen. 

 

Betaling

De definitieve bestelling vindt plaats via mail (of telefonisch) contact nadat u uw Daglichtje(s) hebt uitgekozen. Bij het akkoord op het/de gekozen Daglichtje(s) ontvangt u een factuur per email. Wanneer deze is voldaan worden de Daglichtjes verzonden. Indien het Daglichtje wordt opgehaald kan er ook ter plekke contant of per pin worden betaald.

 

Retourneren

We doen ons uiterste best bij het maken en het verpakken om schade aan een Daglichtje te voorkomen. Helaas hebben we geen volledige controle over wat er bij het verzenden onderweg gebeurd. Mocht u toch een beschadiging ontdekken laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Mail daarvoor naar tinie@daglichtje.nl en stuur een foto en omschrijving mee van de beschadiging. In overleg kiezen we of u een nieuw lichtje krijgt (toegestuurd) of het aankoopbedrag retour ontvangt. In verband met de kwetsbaarheid van het product gaat onze voorkeur uit naar het retourneren/omruilen op locatie. Wanneer het niet anders kan dan te retourneren per post, dan uitsluitend verpakt in de originele volledige verpakking zoals u het pakket ook heeft ontvangen.